Mõtlesin teise ringi arvutite e-poele uue hüüdlause

Tundsin end täna nii tänulikuna vabaduse ja võimaluse eest teistega asju jagada, kui Tartu rattaringluse rattaga lühifilmivõtete jaoks pargist Emajõe poole tuhisesin. Kaubamaja rattaparklasse jõudes arvasin, et telefon on mu lohvaka kleidi taskust kuskile teele lennanud. “Alles hiljuti läks mu arvuti läbi ja nüüd telefon. Miks mina?” mõtlesin. Enda peale pahasena sõitsin sama raja kaks korda läbi, et avastada õnnelikult telefon ikkagi oma filmikoti taskust. Tagasi mõeldes varasemale  arvuti katkiminekule on mul nii hea meel, et on inimesi, kes tegelevad teise ringi arvutite müügiga. Seepärast otsustasin osa võtta kasutatud arvutite e-poe 1it.ee hüüdlause võistlusest.

Esimene Tartu rattaringluse avamise päev. Katsetasin nii tavalist ratast kui ka elektriratast.

Mis võistlus?

1it.ee on teise ringi arvutite müüja, kes loosib hüüdlause võistluses osalevate blogijate vahel välja arvuti. Isegi, kui ma uut arvutit ei vajaks, on mul alati hea meel kõnelda nendest, kes müüvad teise ringi asju ja muudavad sellega maailma paremaks. Kasutan praegu juba märtsikuust saadik endiselt kolleegilt 30 €-ga saadud Apple arvutit asendusena. Kuigi mul täiega vedas selle saamisega, siis see ei suuda enam kõiki mu vajadusi täita: selle mälu maht on umbes telefonisarnane.

 

Miks on teise ringi arvutid parimad?

Kõige keskkonnasõbralikum ja soodsam on asi, mis on juba olemas ning mille soetamine ei tekita nõudlust juurde toota. Teise ringi tehnikat on palju soodsam soetada ning kui ükskõik millise tegelinski käest ei julge osta, siis 1it.ee testib arvutid hoolega läbi. Mina sain endale nii ühest teisest e-poest korraliku kaamera, millega enamiku  blogipilte teen.

"Palun mulle siia töötamise kõrvale üks kokteil ilma kõrreta"

 

Milline hüüdlause oleks hea?

Muide, kui keegi otsib suure rohehuviga ja mõneaastase turunduskogemusega inimest, siis mul lõppes just ülikool ja olen põnevatele pakkumistele avatud (minu LinkedIn on avalik). Parim hüüdlause on selline, mis juhib tähelepanu sellele, kuidas ettevõte suudab kliendi vajadusi täita ja tema jaoks oluline olla. Klient on siin kuningas! 1it.ee suudab klientidele teise ringiga pakkuda usaldusväärsust, mugavust, soodsat hinda ja keskkonnasõbralikkust läbi korduskasutuse (tuletan meelde, et mitte taaskasutuse, sest see  tähendaks arvutijäätmete ja osade müüki). Hüüdlause peaks olema positiivne. Hüüdlause ei saa olla lihtsalt loetelu omadustest, vaid peaks vihjama kliendile, miks ettevõte talle tähtis võiks olla. Arvestada võiks ka sellega, et kui inimesed otsivad internetist midagi sel teemal, siis nad kirjutavad ilmselt Google’sse: “kasutatud arvutid”. Seega, 1it.ee kodulehel peaks kindlasti olema märksõnad, mis nad Googles sellise otsingu puhul esile tõstavad. Samas hüüdlause võiks erineda teistest pakkujatest.

 

Heidame korra pilgu suurte brändide hüüdlausetele:

Nike: Just do it. (Lihtsalt tee seda)

Apple: Think different. (Mõtle teisiti)

L’Oreal: Because you’re worth it. (Sest sa oled seda väärt)

McDonalds: I’m lovin it. (Mulle meeldib see)

Coca Cola: “Open happiness”. (Päästa rõõm valla)

 

Kõik need hüüdlaused on loodud eesmärgiga panna inimest mõtlema endast brändiga suhestudes. Ühtlasi kajastavad need ettevõtte iseloomu.

 

 

Minu hüüdlause 1it.ee-le:

1it.ee hüüdlause mõtlemiseks tegin endale paberile mõistekaardid, mida algklassideski tehtud sai. Lisaks lugesin nende “kasulik info” postitusi, kust avanes üsna krutskeid täis pilt. Kuna ideaalne hüüdlause jääb nelja sõna piiresse, jätan välja soodsuse, sest “teine ring” või muu sellele lähedane sõna annab iseenesest mõistetavalt edasi, et 1it.ee asjad on soodsamad. Kõik teised kasutatud arvutite müüjad räägivad, et nad pakuvad midagi soodsalt, tunnevad oma asja ja müüvad kasutatut (ja seda räägivad kõik ka 1it.ee kohta juba) - seega, ma ei püüa nendele omadustele rõhuda. 1it.ee peab Googles teistest eristuma. 

 

 

 “1it.ee - nutikalt edasi teisel ringil”

Nutikus viitab 1it.ee kvaliteetarvutitele ning sellele, et tegu on kõrge   krediidireitinguga ettevõttega (selliseid on Eestis alla 18%). Eelkõige viitab see aga kliendi taibukusele, kes teise ringi arvuti valib. Samas väljendab see ka püsivust, tarkust ja töökust. Lisaks annab see edasi seda, et arvuti saab kiirelt kätte, et kärmelt oma toimetustega edasi minna.

 

Kui Sulle minu hüüdlause meeldib või soovid 1it.ee-le parima hüüdlause leidmisel aidata, siis hääletus toimub 10.06 (kl 10:00) – 14.06 (17:00) leheküljel – 1it.ee/slogan .   Klõps-klõps ja hääl antud!

Eelmine
Viis minutit Vigri kohviku ees
Järgmine
Roheline ülikooli lõpetamine

Vastused puuduvad

Email again: